jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Imorgon spelar MLA på la Uva

Publicerad 2009-10-01 20:34:25 i Allmänt,

Jag borde plugga text men jag VET att det kommer inte gå in i min hjärna i alla fall.
Idag borde vi ha haft studiedag men istället fick ES3c pallra sig upp i kylan för att dansa planera inför SON-projektet.
Vi kom sjukt långt idag och det känns som att vi behövde verkligen den här heldagen för att komma fram till detta.
Vi är sjukt bra!

Efter att vi slutat gick jag och M till A för repa inför imorgon och nog har vi repat alltid.
Från halv fyra till kl sju.
Imorgon har alla utom arrangörerna sovmorgon så jag har bara en lektion imorgon. BAMU kl 10! WHOOP!
Jag hinner nog öva text då istället :)

Kommentarer

Postat av: Emilusia

Publicerad 2009-10-01 21:43:08

ska försöka dra med mig gänget till er spelning i morgon ;)

Postat av: Lena

Publicerad 2009-10-02 17:54:16

Jaaaa :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela