jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

blev sådär som jag inte har varit på länge...

Publicerad 2009-10-04 20:04:53 i Tankar,

När man tittar på bilder på folk som är menade för varandra.
Som liksom passar.
Då blir man sådär...
behövande.
det är ju mörkt nu ju.
tända ljus är en sak, men att inte ha någon speciell att dela det med...
eller att gå på promenad.
det kan vara härligt ensam, som igår.
Men inte alltid.

Se på dem.
de vackra.
de passar.
det är då man blir sådär
inte deprimerad, åh nej.
Jag är glad. Det är jag alltid.
Men ibland skulle man bara vilja testa.
för en dag.
se om det funkar

Kommentarer

Postat av: Elon

Publicerad 2009-10-04 20:33:30

Oh, nej. Det är INTE roligt. Jag tänker stanna hemma i morgon och desperat ringa tandläkare. förhoppningsvis kan jag komma i morgon bitti eller något. vill inte gå till skolan såhär.

Postat av: Alice

Publicerad 2009-10-04 20:33:47

herre vilken fin bild! jag förstår vad du menar. vi får köra som kick-ass så länge..för det kommer snart. Prooomise :)

Postat av: Lena

Publicerad 2009-10-04 20:40:15

Alice: Tack så mycket :) Jag tror jag tog den under jullovet i ettan :O Jag tror inte riktigt jag visste vad jag gjorde sp jag vet inte om jag kan ta åt mig någon ära XP



Hahaha du får mig att låta desperat, det är jag inte :P

Postat av: Miri

Publicerad 2009-10-04 21:41:01

Åh, vad fint..!

jag vill med. men.. vi får helt enkelt se till att ha en massa tjejkvällar så vi inte hinner känna någon längtan.. :) OCH RYTMLÄSNING!!!<3

Postat av: Sophia

Publicerad 2009-10-05 20:27:13

Jag förstår precis vad du menar!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela