jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Allt för att slippa GEMU:n

Publicerad 2009-10-31 12:31:57 i Allmänt,

Det ringde precis på hemtelefonen.
Det var en kvinna som gjorde SIFO-undersökning angående Radiolyssnande.
Hon frågade om jag ville vara med.
Visst sade jag och svarade glatt på frågorna.
"Varför var hon så glad?" kanske du undrar nu.
Joo.. det beror på att ju längre tid undersökningen tog desto längre tid slapp jag plugga GEMU.

Även fast GEMU är ganska kul nu i trean så är det ändå liite ångest över det fortfarande.
Nu har jag skrivit blogg om det också, nu finns det verkligen ingen ursäkt längre.
GEMU, here I come...

Kommentarer

Postat av: Miri

Publicerad 2009-10-31 17:10:02

neeeeej, jag har inte.......................

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela