jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

We were seventeen again together

Publicerad 2009-02-09 17:48:55 i Allmänt,

Dagens ändamål är nästan gjorda, det vill säga skolan.
Jag läste om mig själv igår, eller det vill säga hur jag borde vara och det skrämmande är att jag kände igen mig (igen).
Klaga inte på mig för att jag sitter och läser astrologi, ni förstår inte hur mycket man kan lära sig om sig själv.
Kanske är jag vidskeplig och kanske tolkar jag situationer, människor och drömmar lite för mycket i onödan, men det går liksom inte att sluta när man väl har börjat.
Tack på förhand

Nu ska ni få lyssna på en av jordens mest underbaraste låtar, all musik är jordens underbaraste så detta är endast en bråkdel;

http://www.youtube.com/watch?v=19WPqjif770

(det går inte att lägga in den här på bloggen är jag rädd, men klicka på länken, det är en gladlåt :D)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela