jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

W-a-s-h-i-n-g-t-o-n, baby, DC

Publicerad 2009-02-26 17:48:35 i Allmänt,

  • Snart bär det av till konserten David Swärd så gärna vill att vi ska se och inget mig emot. På tisdag kommer vi att få slippa Gemun tack vare detta och det är ju bara ännu mer perfekt. Matteprovet kanske inte kommer att gå så dåligt ändå :)
  • Hm... vem är den mystiske mannen/kvinnan som skriver kommentarer på min blogg?Jag har mina små aningar faktiskt, jag känner faktiskt inte till så många som använder ordet RUTTET.
    Fast jag kanske har fel, det kanske är massor som säger det i smyg sådär...
  • Fastan har börjat och nu är en tid som man ska ta hand om andra och inte tänka på sig själv så mycket.
    Man ska inte tycka synd om sig själv bara för att man fastar eller för det man inte har, istället ska man se allt man har och vara glad för det andra får.
    Det vackra i livet.
  • Jag skulle vara arg på sånglektionen idag. Jag är inte den som är arg, inte på det sättet i alla fall.
    När jag är arg så blir jag kall och avvisande. Det är värre än den andra sortens ilska. Som tur är blir jag inte arg så ofta...

Kommentarer

Postat av: Lollo

Publicerad 2009-02-26 19:41:40

Jag brukar säga ruttet och om jag inte misstar mig så är det Kalle som har lärt mig det ^^

Postat av: sååfia

Publicerad 2009-02-26 21:16:13

var konserten bra? david har ju lite udda smak ^^P kul att du skrev att man inte ska tycka synd om sig själv nu under fastan. och jag som skrev för typ första gången att jag tycker synd om mig sjävl idag XP typiskt. puss på dig Lena! <3

Postat av: Lena

Publicerad 2009-02-28 14:46:10

LOLO:

Haha, då har Kalle fått det från Damon :O

Hmm... ojojoj, det här mysteriet blir bara mer och mer komplicerat XP



Sophia: Haha, asså konserten var... hmm... annorlunda. Ingenting jag brukar lyssna på i alla fall :S

Haha, men man fååår faktiskt tycka synd om sig själv ibland ;P Inte minst om man är sjuk och heter Sophia ;)

PUSSSSSS <3

Postat av: Elon

Publicerad 2009-03-01 08:46:48

Babe, jag är inte duktig. Jag tycker bara att det är roligt! Men nu har vi så fruktansvärt mycket bröd i frysen så vi ska inte baka på några veckor. XD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela