jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

ISELDRUGS!

Publicerad 2009-02-18 20:28:13 i Allmänt,

Okej, vad har hänt idag?

Melanie har läst klart tredje delen av twilight och eftersom jag är näst på tur så ska jag få gotta mig i deras underbara liv. ÅH vad man vill vara dem alltså, fast ändå inte. Men jooo...
Oj vad jag är flummig idag! (Det är Alice fel och hennes fatmonkey som ser ut som BAJS, Åh, visst är vi omogna XD)


Sen åkte jag och Melanie till Söderköping och spelade twister med Kalle, Pontus och Josefin. Wiii vad kul det var!
Bättre än RISK, och MYCKET bättre än lakritsbåtar, ush och fy och BLÄ!

Haha mitt horoskop för veckan är läääskigt! Sppppoook(er face)yyyy


Här är en till som är SPPPOOOOOKKKEEEYYY!!!!

Kommentarer

Postat av: Alexandra

Publicerad 2009-02-18 21:25:06

hoho, men omoget är okej när det är kul!!!!

puss

Postat av: Melanie

Publicerad 2009-02-18 22:17:52

hahahahaahahhaahah han är så sjuuuuuuk! hahahahaa jag dör

Postat av: Lena

Publicerad 2009-02-19 13:10:07

MELANIE: HAHAHAHA; Han ska bli min nya teddybear!

Jag ska börja lägga upp hans filmer för alla e så sjukt konstiga. Jag e typ rädd för honom. XD



ALICE: Weell, det är inget fel på omogenhet! Det är vårt nya ord... för det verkar inte finnas i firefox ordlista. KNAAASSS! Okej.. vad har vi för ord nu.. hypotesa, maxadeste, unikitet och nu omogenhet.



WOW, snart har vi nog med ord för att skapa en ordlista! WIIIIII! :D

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-02-20 22:26:38

gahhh..scary**

Postat av: KS

Publicerad 2009-03-01 13:17:40

Hjälp!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela