jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Klar med boken

Publicerad 2009-02-22 16:17:21 i Allmänt,

Jag är såååå ledsen, jag vill inte skilljas från dem. Jag hatar att jag inte kan få slinka in i deras värld och leva där för evigt.
Vad ska nu hända? Jag älskar dem, jaa det gör jag. De är en del av mig. :(
BUUUHUUUUU!!!!!!
Men jag kanske borde koncentrera mig på skolan, och så har jag ju faktiskt fått låna en till bok från Alice. Plus att jag har en massa böcker som ligger och väntar i bokhyllan. MEN ÄNDÅ!

Ush, jag har aldrig känt såhär förut, nu vet jag att det bara är en bok kvar och det gör ont!
Hoppas hon skriver klart den där femte som bara är påbörjad och fortsätter att skriva för alltid.

Sorgen finns i mitt hjärta nu.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-02-22 16:32:06

den sista är bäst, den är bättre än anan andra sammanlagdt, den åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh<3<3<3<3

Postat av: Lena

Publicerad 2009-02-22 16:53:57

ÅH, Jag längtar! :O:D

Postat av: Elon

Publicerad 2009-02-22 19:02:40

aaaah! Som sådana där "paket", som jag inte kommer på nu vad de heter... Har ätit sånna fast inte med blåbär och absolut inte till grädde ;) Värt att testa! Puss på dig!

Postat av: Melanie

Publicerad 2009-02-22 21:05:08

Åh, jag förstår känslan..

Postat av: Emilia

Publicerad 2009-02-23 19:08:12

Kan tänka mig att den var grymt bra med tanke på filmen!

Postat av: Lena

Publicerad 2009-02-23 19:44:43

Ja, Emmi, jag vet att du inte är mycket för böcker. Men läs dem om du har tid nån gång i sommar. DU KOMMER ATT DÖÖ! <3 Jättebra!



Åh, Melanie.... Ord beskriver inga känslor!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela