jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Jag tror på er!

Publicerad 2009-02-21 14:46:00 i Allmänt,

Paren.
Kärleken som lyckats hitta rätt.
Vägar som korsats.
Jag blir nog mer lycklig av att se er lyckliga än jag skulle bli för mig själv.

Besvarad kärlek är målet i mångas liv och ni verkar ha hittat rätt, i alla fall för nu och det är det som betyder.
"It feels like I'm dying, but in a good way"
Den som skrev detta beskriver det så bra, för ens gamla liv dör och man börjar leva genom den andra. Tillsammans.

Ni finns och ni är vackrare än trädens knoppar!

Min kusin och hans flickvän i höstas...

Kommentarer

Postat av: spider

Publicerad 2009-02-21 17:27:27

Obama vill dejta mig alltså? jez...

Postat av: Sophia

Publicerad 2009-02-22 00:07:06

Aaaawww Lena! så rätt. (och tack).

Postat av: Lena

Publicerad 2009-02-22 16:09:36

Hehe Puss på dig sophia!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela