jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Inte idag heller...

Publicerad 2009-02-19 15:26:55 i Allmänt,

Det blev inte något inspelat idag heller, även om jag faktiskt var ganska inställd på att då spela in idag.
Jaja, det viktigaste är att ingen är stressad då vi ska göra det och om det är tight med tid så blir det ju ändå inte bra.
Nu kan jag istället få läsa lite mer på boken, ljudet av ditt hjärta, som jag har fått låna av Alice.

Men snart ska jag iväg till EMILIA och myyyyyyysssssaaaaa!
Fy vad jag saknar henne och fy vad mycket vi måste berätta för varandra. Natten lär knappast räcka för både prat och sömn.
Det gäller ju att prioritera, lika mycket som jag prioriterar bort vissa böcker för en enda speciell bok.

Han finns i mitt hjärta också, det farliga är ju bara att han inte är verklig, men just nu lever jag på deras kärlek.

Kommentarer

Postat av: Melanie

Publicerad 2009-02-20 22:40:47

trråkigt att det inte blev något:( hur kom det sig?

Postat av: Lena

Publicerad 2009-02-20 23:42:13

mmm.. nja, hans jobb kom ivägen. :(

Postat av: Emilia

Publicerad 2009-02-21 19:31:58

Saknat dig med gumman <3

Postat av: Lena

Publicerad 2009-02-21 20:02:38

Pussgurka!<3

Vi syns i morgon :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela