jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

En dag närmare

Publicerad 2009-02-15 13:19:32 i Allmänt,

Gå, ut,
ut ur livet.


Jag gör rollfördjupningsuppgiften nu. Den om känslor, blommor och planeter.
Det känns som om jag säger emot mig själv, men det är ju bara för att jag inte riktigt vet om jag ska beskriva hur andra ser henne, hur hon ser sig själv eller om hur hon verkligen är.
Sak, stackars lilla flicka, du är så grå och ensam.

Momo, jag ska skriva om dig snart, jag lovar. Jag ska bara avsluta Sak först.

Fy vad hemskt, att skilljas ifrån dem, de är ju en del av mig nu, mina JAG.

Kommentarer

Postat av: Elon

Publicerad 2009-02-15 15:23:08

Jag förstår vad du menar. Det är tomt nu. <3

Postat av: Lena

Publicerad 2009-02-15 15:27:42

Men förhoppningsvis kommer nya att förenas med :)

Teater på tisdagar ju. Då blir det psykfall istället :P

Postat av: sara

Publicerad 2009-02-16 21:25:18

Tack :) ni var så grymt bra! Men snart får vi bli psykon i stället, det blir säkert minst lika kul :) kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela