jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Skorpionen är passionerad!

Publicerad 2009-08-30 19:21:04 i Allmänt,

Igår sjöng MLA på ett bröllop även fast vi var i ganska dåligt tillstånd.
Jag var sjuk, Melanie hade ont i halsen och Alice var trött.
Vi spelade i alla fall två låtar på bröllopet och i en timme på efterfesten.

Efterfesten ägde rum i en ganska liten lokal fullsmockad med folk och vi tänkte, okej... det här kan nog gå.
När vi kom dit fick vi dock reda på att det inte fanns några mikrofoner alls.
Vi var alltså tvugna att överrösta alla gäster med våra två ganska slitna röster och vår akustiska gitarr.
Tydligen gick det bra, för efteråt fick jag reda på att gästerna på bröllopet hade gratulerat MIN MAMMA (som skjutsade oss) för att hon har en sådan begåvad dotter med vänner.

Vi fick dessutom presenter för att ha ställt upp (utöver den riktiga betalningen) i presenten ingick:
En hårmask
En duschkräm
Ett doftljus i samma doft som duschkrämen.


Det roliga med presenterna var att även om de bara blev tilldelade slumpvis så fick vi alla det som passade oss bäst.
Melanie fick Harmoni.
Jag fick Passion. (som luktade granatäpple dessutom)
och Alice fick Energi.

Nu är jag dock ganska rädd, för jag är helt och hållet hes. Jag kan inte prata och är jätterädd för att det är farligt för halsen. De som känner mig (bl.a. Bertil) vet att jag är jätterädd om min hals och vill undvika att anstränga den för varje pris om jag kan. Igår gick det dock inte. Jag kände brudparet och det går inte att dra sig ur sådär ur sista stund heller.

Idag när jag steg upp så satte jag på mig min mammas snygga halsduks-schal och märkte att jag skulle passa väldigt bra i kort hår.
Kolla bara:



Vad gör man inte för kärleken?

Kommentarer

Postat av: Alice

Publicerad 2009-08-30 20:44:13

Du är snygg i allt, så äre bara! :)



jadu, vad gör man inte..? hOOOHO puss på dig!

Postat av: Melanie

Publicerad 2009-08-30 20:53:50

Vet du vad?? Du skulle passa i allt för du är så himla vacker! :) Kommer du till skolan imoooorn??????? Det måste du ju...vi ska ju nollaaaaaaaaaaa! PS. för att vara petig så fick jag harmoni och inte frid hehehehehhähähä ;) DS. PUSSSSSS

Postat av: Lena

Publicerad 2009-08-30 21:21:01

Alice: Alla VI är tusan snygga i allt så du ska inte säga nåt :P

Puss på dig pudding!



Melanie: Hahaa sööööötuuungeee!!!!!! <3

Läs meddelandet till alice, det gäller dig med! ;)

Okej... harmoni,.. jag ska ändra

Jag visste att det inte var den men jag kom inte på vad det var :O



Jag vet att vi ska nolla... Jag kommer inte. Du får ta hand om min nolla åt mig. Snälla :):):):):):)

Säg att han är duktig och att jag älskade låten :)

Pusssssssssssssssssssss

Postat av: Youngster

Publicerad 2009-08-30 23:02:12

Men hallå, har du pappret vi skrev om uppgifter??????!?!!?!?!?

Postat av: JENNY

Publicerad 2009-08-31 10:48:38

du är sjukt söt!

Postat av: Tobias - Mitt liv genom en kameralins

Publicerad 2009-08-31 14:01:43

Allt bra med dig denna måndag? :D

Postat av: Tobias - Mitt liv genom en kameralins

Publicerad 2009-08-31 15:53:06

Sv. Okey.usch. Du få krya på dig snart!

Det är bara fint fint här :D



Några planer för kvällen då? =)



Jag kommer inte riktigt ihåg hur jag gjorde, men jag tog hjälp av www.designadinblogg.se där han har skirvit massor hur man fixar i son blogg :D hoppas du hittar :D

Postat av: Tobias - Mitt liv genom en kameralins

Publicerad 2009-08-31 15:58:54

sv. hahaa.. ja, emn du har all rätt att tycka synd om dig! :p ahha



jag har inga planer. Blir nog att umgås med någon kompis eller så ^^

Postat av: v ~

Publicerad 2009-08-31 17:07:01

fin blogg! ♥

Postat av: v ~

Publicerad 2009-08-31 17:14:37

sv; roligt att du gillade den! ♥

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-08-31 17:52:08

Jag blir så jävla förbannad.visst,detta handlar kanske inte just om ditt inlägg...

Men att Kissie sitter och skriver en MASSA kränkaden saker till allt och alla

på sin patetiska blogg är någonting som flera inte borde respektera.Det dära

beteandet är så himmla onödigt.Jag läste en blogg för några dagar sedan

som är så jäkal bra!! Den handlar om verkligen vettiga saker.. ( Det är en läsare

som skickar detta ) Hon som skriver den har full upp med bloggen..

Hon gör egna interjuver med läsare,går själv på ingerjuver (pga bloggen ) och har fått mycket uppmerkasmhet den senaste tiden takc vare sin blogg ..Denna blogg handlar om Självkännsla och självförtroande . Jag Ville bara tipsa om den,eftersom vi behöver en sånhära blogg.Hon kommer gå om kissie,det är de flera som tror. Hoppas bara de,för de kissie gör är inte okej



bloggen heter ialf http://jjuno.blogg.se

Postat av: Lena

Publicerad 2009-08-31 18:18:37

Anonym:

Jaa, bloggar påverkar sjukt mycket nu för tiden. På både gott och ont.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela