jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Make a wish, take a chance, make a change...

Publicerad 2009-08-29 08:52:20 i Allmänt,

Jag sitter nu och övar in en låt i sista minuten.
Det kommer bli vår slutlåt ikväll och det är även bröllopsparets första vals som gifta.
Bra tajming tänker ni nu säkert och egentligen är det ju mitt fel att jag inte kan den helt.
Jag blev nämligen sjuk för två dagar sedan och innan dess tänkte jag att jag skulle ha tid att öva in låten men eftersom jag har varit sängliggande så hanns det inte riktigt med.
Jag ska dock bara sjunga två verser och de är ganska enkla.
Det fixar sig... om jag blir frisk till dess.

Jag mätte nyss min feber och märkte att jag har 37,6 grader.
En hel grad över vad jag brukar ha.
Dessutom vet jag inte om min röst kommer hålla.
Jag vill tro att jag klarar två låtar i kyrkan, däremot vet jag inte om jag kommer klara av en hel timme på efterfesten, det återstår att se helt enkelt.
Jag VILL så hemskt gärna! Jag vill VERKLIGEN bli frisk!
Snälla gör mig frisk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela