jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

MLA-dag

Publicerad 2009-08-16 23:35:49 i Allmänt,

Idag har jag, Melanie och Alice mest hållt på med MLA.
Vi har skapat en Myspace och en mailadress, vi försökte även göra en facebooksida men där tog det stopp.
Vi skapade en användare istället som fick namnet MLA TLET.
Vi fick Fetpanik när vi märkte att det var fel.
Vi försökte förgäves ändra efternamnet till music men det funkade inte och så började en massa vänner läggas till som vi knappt kände. Då fick vi avaktivera kontot och lägga allt på is tills skolan börjat och Martin kan hjälpa oss.
För det vet vi att han såååå gärna gör!

Jag snackade nyss med en kille som ska börja ettan på facebook.
Han är redan kaxig, han kommer få det TUFFT på nollningen.
Han kommer allt få äta upp sina ord.

MOAHAHAHAHAHAAA


Kommentarer

Postat av: Alice

Publicerad 2009-08-17 12:03:19

vet du, jag älskar bilden lite..den är sjukt gulligtpå ett stört sätttttt!!!!!! :D Hahahaha

Postat av: Förvirrad Lotta

Publicerad 2009-08-17 13:00:14

Så det är nollning eller?

Postat av: Lena

Publicerad 2009-08-17 13:19:16

Alice: Jaaa, jag vet! Jag började asgarva när jag hittade den XD

Den är från kvällen med melvin och re-thord!

Postat av: Lotta

Publicerad 2009-08-17 13:23:56

Hahaha okay! Jag blev så rädd att det skulle slopas, och när martin hade deletat alla kommentarer blev jag ännu mer fundersam, men vad bra då ;D



ps. otroligt vacker bild där ;)

Postat av: Melanie

Publicerad 2009-08-17 14:22:20

Haha vi är så söta så det finns inga ord;)



Jag börjar tänka förresten att våra ettor kommer vara jättesöta och gulliga. Hoppashoppas det blir så :)

Postat av: Lena

Publicerad 2009-08-17 14:30:58

Lotta; Tackartackar!

Vi är väldigt stolta över just den bilden faktiskt! ;)



Melanie: Jaaa, jag tänker också att våra ettor kommer bli jättesöta och snälla :) Bara fiiina barn! ;)

Postat av: Lovisa

Publicerad 2009-08-18 11:48:50

Hej, gå gärna in på min blogg och ställ frågor om mig på min frågestund

kram Lovisa<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela