jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

La Uva

Publicerad 2009-08-25 20:15:28 i Allmänt,

Idag provspelade MLA på restruangen "La Uva" i Norrköping.
Det gick jättebra så vi ska spela där den 2:a Oktober kl 20.00 - 01.00
Sjukt maxat. Det blir 3 x 45 min speltid sammanlagt.
Feeeett!
Nu sitter jag och firar med kex med choklad i... Inte kexchoklad alltså.
Lidl-kopia typ...

Idag spelade vi brännboll med nollorna. Vi vann.
Fast om sanningen ska fram så skulle de säkert ha vunnit om det hade varit på lika villkor...

Imorgon har vi knappt några lektioner och nollorna ska fixa fram en måltid till oss i matsalen.
Matsalsfjäsk på högsta nivå ska det vara.
Hoppas bara att det har gått fram att de ska underhålla oss också.
Min och Melanies nollor är dock SÄÄÄMST!
De gör ingenting :S sääääääämmsstt!

Kommentarer

Postat av: Madeleine

Publicerad 2009-08-25 21:56:25

Min nolla har lovat att det ska bli bättring imorgon, hoppas det gäller din oxå! :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela