jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

En konstig marddröm!

Publicerad 2009-08-03 14:05:08 i Allmänt,

Imorse när jag vaknade hade jag ägglåten i huvudet.
Alltså den man sjöng när man var liten,
ägg ägg, mera ägg ät så får du skägg.

Min dröm var i alla fal jättepsykadelisk, det var en lärare på ljuraskolan som sprutade in en massa gifter i mina händer som skulle göra att jag åkte iväg till rymden, sade han.
Fast i själva verket så skulle giftet sakta döda mig.
Jag rymde där ifrån redan första natten han gjorde så och så kom polisen och letade efter mig.
Det var en gammal manlig polis som hittade mig och ville ta mig tillbaka, jag sade att han sprutade in saker i mig, men han trodde att jag syftade på pedofili.
När jag väl visade honom märkena jag fått efter gifterna så trodde han mig men fick hjärtattack. Nu skulle jag aldrig kunna bevisa något igen...

Fatta vad rädd jag var, och jag hade låten i huvudet hela tiden.
Asläskigt ju!

Jag letade lite grann på youtube efter den där ägglåten men fick upp en annan som var minst lika konstig.
Jag får faktiskt lite obehagskänslor av låten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela