jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Drömmen och verkligheten är två skillda saker ändå påverkas de av varandra.

Publicerad 2009-08-22 12:08:20 i Allmänt,

Jag drömde inatt.
Men det kändes inte bra.
Inte bra.

Hmm....
Jag kommer ju inte ihåg hur det brukar kännas, eller hur det ska kännas.
Ändå ville jag drömma vidare, det kanske skulle komma till mig?
Det kändes inte bra, varför?
Det blev för mycket tankar liksom.
Fast den förra drömmen kändes bra och skillnaden är ju hårfin.
Äsh, jag fattar ingenting...

Idag ska jag till Sophia och Linköping.
Vi ska se på Kajsa-Stina Åkerström/son?
Jag vet knappt vem hon är, men jag vet att det kommer att bli FETT, för det blir det alltid med Sophia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela