jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Skönt utan fördomar...

Publicerad 2008-10-29 10:49:56 i Tankar,

Jag orkar inte ens bli irriterad längre. Astrologin för ju i alla fall bort fokus från religionen, vilket är skönt. För det finns ju sedan bardomen. Jag tycker bara det är så roligt att folk har olika åsikter, för så ska det ju vara. Jag menar, hur skulle livet se ut om alla tyckte samma hela tiden? Det skulle ju inte bli bra. Man skulle vara kvar i samma tänkande tills man dör och då skulle man undra: - Tänk om allt vore annorlunda, tänk om vi skulle kunna leva bättre?
Men då är det försent.

Läkaren sov dog , han kunde inte skydda någon längre. Men de oskyldiga vann. Tänk om Polisen skulle varit Maffia. Kan man vara två samtidigt? Neee... det tror jag inte. Eller? Vi är väl alla lite ombytliga? Fast olika mycket, jag menar, ingen är ju den andra samma. Men lika varandra kan man ju vara. Eller? Är det verkligen ett spader ess som ligger?

Kommentarer

Postat av: kalle

Publicerad 2008-11-01 22:31:03

visst är det skönt utan fördomar:)

Postat av: Lena

Publicerad 2008-11-02 14:45:53

Haha jaa underbart! Speciellt när man kan acceptera att andra tror på saker som man inte själv tror på. :)

Postat av: kalle

Publicerad 2008-11-02 19:44:52

Mm. skönt att alla av oss två kan det.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela