jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Open my eyes I see sky

Publicerad 2008-10-11 15:20:13 i Allmänt,

Jag vaknade med musik i huvudet, som vanligt. Idag var det Ingrid Michaelson och Joshua Radin.
De var nog i mitt huvud hela natten och gjorde min nattsömn lugn. Det är konstigt hur muiken i huvudet kan påverka en.
När jag gick ut för att köpa saft idag så hade jag Sky i huvudet. Låten är glad och lugn, när jag mötte folk så var jag glad och lugn. Det kändes bra. De fick nog också samma känsla. Det är skönt att kunna förmedla den bara genom att vara.

Musiken gjorde att jag kunde komma ihåg bankomatkoden då jag gick in i affären. JAG SOM ALLTID GLÖMMER!
Den som inte förstår musikens kraft och innebörd kommer aldrig att göra det, man måste födas eller växa upp med den. Det har jag gjort och jag älskar att det är så.

Idag ska jag se och höra musik på Café Vetekornet...

Kommentarer

Postat av: Pontus

Publicerad 2008-10-12 02:17:56

Wow!



Var musiken på Vetet bra eller?

Postat av: Lena

Publicerad 2008-10-12 14:10:24

Ni var bra :)...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela