jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Jag har nära till känslor

Publicerad 2008-10-16 18:58:47 i Allmänt,

Min dag har utspelat sig följande:
1. Teater = Clowner
2. Öva = Med Henrietta och Jonny
3. Fredagsfråga = Oktoberfest?
4. Engelska = Kriminalnovell
5. Sång = Med Jonny Bertil och tårar
6. Polska = Ångest
7. Plugg = Orkar inte

Förklaringar:
1. Vi är från och med förra veckan clowner på teatern. Det var lite lättare idag för vi skulle agera mot varandra. Så från och med idag har min clown fått en kompis.
2. Övandet inför familjekonserten idag har gått bra. Jag måste bara intala mig själv att det kommer gå bra på konserten också.
3. Fredagsfrågan var inte så rolig idag, mest informativ. Det var lite kul att se att det faktiskt finns så pass många optimister på musikgymnasiet. Roligt!
4. Engelskans novell tyckte jag var väldigt bra, slutet var ju så himla överraskande och det gillar jag. Jag tror jag börjar tycka om engelska
5. Bertil har ett sätt att bara dra ur alla känslor från kroppen och lägga dem ovanpå mig. Jag vet vad mitt problem är och det är det att jag hakar upp mig på småsaker. Han sa en massa bra saker om min sång, och en pyttepytteliten inte alls jättedålig detalj och det är den jag hakar upp mig på. Sådan är jag. Det går inte att rå för. Jag måste börja sluta med det dock.
6. Min polskalärare började mitt betygsnack såhär:
Jag vet inte riktigt om jag kan sätta MVG på dig.... HAHAHAHAHA MVG? Jag som var rädd att jag skulle få IG XD
7. Idag går inte, jag har skrivit en låt istället. Plugga kan jag göra i helgen. Idag går det inte alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela