jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Hörde jag rätt?

Publicerad 2008-10-24 18:46:47 i Allmänt,

JAAAAA! Det är lov, äntligen och äntligen blir världen som den ska vara en stund.
Fester, häng, musik, (plugg) ,Och allt sånt bra.
WIHOW, en vecka utan tidiga morgnar och kvällar. Ne nu ska jag leva livet. Liiivet livet livet livet livet livet livet livet,
Hur gick den låten egentligen?

Se vad livet ger, (vad livet ger)
Sprider sig fram genom kropp och själ.

 Någonting sånt gick den.

Gå med hög status så får du det! Det är sant.

WIHO! Jag är en anka och jag har rosa ögonskugga. Halloweeeen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela