jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Gilla läget gillalalala läget

Publicerad 2008-10-15 18:54:50 i Allmänt,

Och det gör jag, delvis.

Det var en bra dag idag, nästan bara musiklektioner och det gillar jag.
18:18 idag utan att varken fuska eller tänka på någon. Idag gills det!

Tiden bara går och går och går, och det känns inte alls som att det är onsdag och bara en vecka kvar till familjekonserten. Den 22/10 kl. 19:00 i Hörsalen, för er som vill komma! Till er andra säger jag bara: NU MISSAR NI NÅGOT!
Och om ni undrar över betalningen så är det inga problem, det är gratis. Endast fika kostar!!!

Hm, vad ska jag skriva nu?
Kärlek är som en karusell, den går upp och ner och runt och runt, virvlar till och plötsligt är det fjärilar i magen.

Blått är djupet i både himlen och havet. Men sen är det svart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela