jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

En Hemlighet

Publicerad 2008-10-19 13:32:05 i Tankar,

Tyst, säg inte, det är hemligt!
Oups, jag tror jag sa det.
Nej det gjorde du inte, eller jo du sa det, men det var ingen annan än vi två som förstod.

Vi fem, har en hemlighet!
Den bär vi med oss för alltid, alltid! Kom ihåg det!
Vår hemlighet kommer att hjälpa oss att finna varandra i framtiden.

Det bästa skulle vara om vi glömde den, och sen efter 20 år kommer på, ja juste, vi hade ju en hemlighet!
Det skulle vara det bästa för oss. Då e det fortfarande bara vi som vet.

För det är när man tänker på någonting mycket som man behöver prata om det. Det är då det slinker ur en. Hemligt!
Så sluta tänk på det, så kommer det inte att finnas mer. För en tid i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela