jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Batman-barnet

Publicerad 2008-10-26 17:39:08 i Allmänt,

Idag gick bland annat jag och Alexandra till badhuset.
På badhuset träffade vi på ett barn och dess pappa.
Barnet roade sig med att hoppa ner i vattnet för att ta sig upp på kanten och hoppa igen.
Jag och Alexandra satt bredvid.
Barnet hade BATMAN-flytgrejjer på armarna.
Allt slutade med att jag och Alexandra fick hoppa upp och ner ur vattnet för barnet sade hela tiden.
Nu hoppar vi, varpå han skrek, igen.... och igen..... och igen... och igen.

Nu sitter jag här och lyssnar på världens bästa låt. Inspelningsknappen. Den fastnar verkligen!

Tell me what you want what you really really whant, so tell me what you want FINA.

Kommentarer

Postat av: Alexandra

Publicerad 2008-10-26 17:47:36

HAha, heter det inte simpuffar eller nåt? :P

Postat av: Lena

Publicerad 2008-10-26 18:30:28

Hahahah jooo det gör det ju! HAHAHA XD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela